Dienstag, 7. September 2010

Labour Day 06.09.2010




There is no better way to spend a bank holiday at a shooting range with beautiful weather!

25 degrees Celcius, sunshine a quadbike and rifles - what more can you ask for? It was an awesome day; just the family (Gina, Brian and me) plus Ron (someone had to provide the guns and amunition). We went to a different range this time.

There are lots of things I want to try this year, never thought of shooting being one of them, but it is just so much fun.

Ron kindly took different kinds of rifles for us to try. THANKS AGAIN!







I was also able to ride a quadbike, which was great!



If you look closely you can see the grren target moving - hit!/ Wenn man genau hinsieht kann man das gruene Ziel bewegen sehen - getroffen!!!

Do I need to say more?/Was soll man dazu noch sagen?

I have decided that I am staying a bit longer, not ready yet to leave my other family. That way I can be here for Gina's birthday which is great. And hopefully we get to do lots of other fun things.




Es gab einen freien Tag fuer Gina, Brian und Ron heute und wir sind, mal wieder, schiessen gefahren. Diesmal auf einem anderen Schiessplatz, da wir Gewehre benutzt haben, die weit reichen. Es war toll, das Wetter war warm und sonnig.


Ron war so nett uns mit Munition und verschiedene Gewehre zu versorgen, also hatten wir viel Zeit und Spass alles auszuprobieren was so da war. Das beste Gewehr war fuer mich eins was die Sniper benutzen.


Ich durfte auch ein Quadbike fahren was echt Spass gemacht hat.

Ich habe mich nun doch entschieden noch etwas laenger zu bleiben. Meine "Zweiten" Eltern fehlen mir und ich sehe sie noch so oft und deshalb verschiebe ich meine Abreise mal wieder.

Hoffentlich werden wir Zeit haben noch andere tolle Sachen zu machen so lange ich hier bin. Wir haben gestern uebers Zelten gesprochen, aber mal sehen, ob das klappt.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen